Nėščiųjų mankšta stiprina raumenis, sąnarių raiščius, didina dubens sąnarių paslankumą, gerina tarpvietės raumenų kraujotaką bei elastingumą, mažina kraujo sąstovį venose, stiprina kraujagyslių sieneles ir taip užkerta kelią kojų venų išsiplėtimui ir hemorojaus mazgų formavimuisi, didina bendrą moters darbingumą. Nėščiųjų mankšta yra puiki priemonė nugaros skausmų profilaktikai ir raumenų tonuso palaikymui, ji išmoko reguliuoti stuburui tenkantį krūvį, kad būtų lengviau vaikščioti.

Nėščiųjų mankštos dėka gerėja placentos kraujotaka, vaisius gauna daugiau deguonies, o tai labai svarbu jo vystymuisi. Taip pat gerėja nėščiosios nuotaika, o teigiamos emocijos labai svarbios būsimo kūdikio nervų sistemos formavimuisi.

Mankšta rekomenduojama nuo 4 nėštumo mėn., jei nėra būklių, kurių metu mankštintis negalima.

Gera būsimos mamos fizinė bei psichinė būklė yra labai svarbi kūdikio vystymuisi. Nėščiųjų mankšta vandenyje padeda lengviau išnešioti vaisių ir pasiruošti sklandžiam gimdymui.

NEĮGALIESIEMS